سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز اطلاع رسانی مناقصه ها و مزایده های ایران - سایت مناقصات ایر

مرکز اطلاع رسانی مناقصه ها و مزایده های ایران - سایت مناقصات ایران تندر

 

حضور و مشارکت در مناقصه ها و مزایده ها ، می تواند فرصتی استثنایی برای پیشرفت و تثبیت فعالیت های رو به رشد یک سازمان محسوب شود ، در صورتی که اطلاعات مربوط به برگزاری آنها بطور کامل و در زمان مناسب در اختیار مدیران ذیربط قرار گرفته شود تا بتوانند فرصت های بالقوه پیرامون کسب و کار خود را به فرصت های بالفعل و طلایی تبدیل نمایند . 

 

شرکت ایران تندر - سایت مناقصات ایران تندر- اولین و تنها دارنده گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو در خدمات اطلاع رسانی اخبار مناقصه ها و مزایده های ایران می باشد که با سابقه بیش از ده سال فعالیت در این عرصه توانسته است با بهره گیری از نوین ترین روش های نرم افزاری و استفاده از سیستم های جدید اطلاع رسانی و همکاری با کارشناسان مجرب و متعهد ، جامع ترین بانک اطلاعات آگهی های مناقصه و مزایده را در اختیار بنگاه های اقتصادی بزرگ و کوچک در سراسر کشور قرار دهد . 

 

بطور میانگین ، روزانه 400 الی 500 عنوان آگهی مناقصه و مزایده در سطح کشور منتشر می شود که اعلام آنها در قالب 450 عنوان روزنامه یا هفته نامه کثیرالانتشار یا محلی و 6500 وب سایت رسمی شرکت های برگزار کننده مناقصه و مزایده می باشد . در گام نخست ، شرکت ایران تندر روزانه اطلاعات آگهی های مناقصه و مزایده اعلام شده در منابع فوق را از سراسر کشور جمع آوری کرده و پس از جداسازی و پایشگری آنها ، تمامی آگهی های دریافت شده را به سه صورت تقسیم می نماید ؛ 1. زمینه فعالیت و موضوع کاری آگهی های مناقصه و مزایده 2. میزان برآورد و رتبه بندی آگهی ها 3. استان و محل برگزاری آنها .

 

در انتها ، اطلاعات آگهی های تفکیک شده ، روزانه به روی وب سایت این مرکز قرار داده شده و با توجه به انتخاب و گزینش متقاضیان دریافت اطلاعات آگهی های مناقصه و مزایده ، از طریق ایمیل و فکس نیز برای کاربران ارسال می گردد . 

 

شرکت ایران تندر در گستره فعالیت خدمات اطلاع رسانی خود و در راستای تسریع در روند کاری کاربران محترم ، با ایجاد نمایندگی و امکانات دسترسی به برگزارکنندگان مناقصه و مزایده در سراسر کشور ، این امکان را فراهم ساخته است تا متقاضیان شرکت در مناقصه ها و مزایده ها بدون نیاز به مراجعه حضوری در مکان شرکت های برگزارکننده ، پس از اعلام به مجموعه ایران تندر ، اسناد آگهی های انتخابی خود را دریافت نموده و مدارک تکمیل شده و پاکات نهایی را در زمان مناسب به برگزارکنندگان آگهی ها ارجاع نمایند . 

 

در آخر امیدوار هستیم ، بتوانیم با توجه فعالیت های روز افزون مجموعه ایران تندر ، گامی موثر در پیشرفت و تعالی شرکت های همکار نیز برداشته باشیم .

سرویس تهیه و ارسال اسناد مناقصه ایران تندر (Free Tender Express)  را به رایگان تجربه کنید

 

 

02177582924

0216246680

www.etender.ir

www.irantender.info

info@etender.ir

استان تهران - شهر تهران - بزرگراه امام علی -تقاطع سبلان -  شهید نظری - شماره 26- ساختمان ایران تندر